... i Malin blogg och blev helt tårögd där jag sitter några få meter från henne. Hon skrev att hon kom hem igår efter jobbet och somnade på min mage en liten stund. Gud vad jag älskar henne och ibland så försöker jag komma på hur jag ska kunna bevisa det för henne.

Jag vill skriva brev, vackra kärleksbrev för att bevisa hur mycket jag älskar henne, vill göra henne lycklig men ibland gör jag precis tvärtom och jag förbannar mig själv för det...

Imorgon ska jag på anställningsintervju i Uppsala, får se om det är något intressant och om jag kan få det... vet knappt hur många anställningsintervjuer jag har gått på de senaste åren men det börjar kännas som många. Jag låg och tänkte på det innan men jag vet att det är det här jag vill, jag vill komma närmare Malin, vill satsa på det här. Jag har aldrig träffat någon som jag känner för som jag känner för henne.

*paus*

Var bara borta och hjälpte Malin lite med något vid datorn, jag tycker om att ha henne nära mig. På tv:n snurrar ett program om hajar och jag hör klickandet från hennes tangentbord ibland, gillar det... det där klickandet.

Nä, nu ska jag återgå till mitt lättsurfande vid datorn. Ha det gott alla och krama om någon ni älskar eller gillar!